Açıköğretim Fakültesi e-Öğrenme Portalı / E-Seminer / Ders Videoları / Alıştırma Soruları

Merhaba Arkadaşlar,

Uzun bir aradan sonra yeniden sınav stresine girmiş bulunmaktayız. Bu bağlamda işimize yarayabilecek kaynaklardan en önemlisi olan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim e-Öğrenme Portalı yenilenen yüzüyle bizleri karşıyor. İncelemelerime göre halen bizden aldıkları harç paralarıyla ne yapıyorlarsa artık içerikleri henüz tam olarak biterememişler, ama bazı derslerde aşağıdaki eğitim metaryalleri bulunmaktadır.
  • Etkileşimli E-Kitap ( Ben henüz etkileşemedim ama belki siz yapabilirsiniz :). )
  • Üniteler - Alt başlıklarda ünitelerde ise 
  1. Okuma:  ( E-kitabın aynısı çok işe yarayacağını zannetmiyorum. Hangimiz normal verdikleri kitabı açıp okuyoruz ki e-kitabına bakalım.)
  2. Video : Bu kısım hoşuma gitti, slayt şeklinde özet biçiminde anlatım vermişler bence gayet güzel olmuş. Süreleri çok uzun değil 10-15 dk şeklinde yapmışlar. 
  3. Alıştırma : Benden tavsiye bu alıştırmalardan sınavda birebir soru çıkmazsa bende bu işi bilmiyorum demektir. :) Yardım kitaplarla uğraşıcağınıza bunları çözün daha iyi.
Ekran görüntülerini aşağıda paylaşıyorum. Faydalanmanız amacıyla... Şimdiden başarılar.

Yorumlar